Helg

2011-01-31 @ 13:23:01

Helgen blev mkt bättre än väntat, visst är man seg på fredagkvällen o då är de ok att ta det lugnt. I lördags bar det av till gällstad med mamma, doffe och elin, hittade lite basplagg o ett par skor. Kvällen var länge oplanerad men efter att ha chattat med kristin bar det av till österängen för en tacokväll. Igår blev det en joggingtur på en timme, 9 km o sprang hela tiden, imponerad av mig själv, o de va faktiskt kul :) sen på eftermiddagen blev det fika på kaffepaus med kristin, tobbe o daniel innan det blev bio, meet the parents: litle fockers. Riktigt bra film faktiskt, mkt bättre än jag väntade mig.

Har verkligen saknat volleybollen denna helgen, skönt att känna så med tanke på situationen som är. Träning imon igen o jag hoppas kunna träna, har fått ont i halsen, är ju så typiskt nu när ryggen äntligen känns bra :/ blir lugnt idag så får vi se hur det känns imon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback