Tentavecka

2010-10-11 @ 21:21:00

Första dagen på tentaveckan avklarad och idag har jag pluggat 10 timmar, 10 TIMMAR det har aldrig hänt förut och jag är faktiskt stolt att jag hållt fokus så pass länge. Logistiktentan är på söndag och på lördag har vi hemmamatch mot malmö så dålär de bli mindra plugg så därför ska jag kunna allt till på fredag då de blir repetition. Kom igång med tentaplugget redan i början av förra veckan vilket känns otroligt skönt så man slipper stressen, som jag trots allt känner av lite ändå.

Nästa tenta är på torsdag nästa vecak i ekonomi och entrepenörskap, den känns inte alls så bra som logistiken gör, men bara att bita ihop. Är glad iaf att jag inte valde att läsa ett ekonomiproogram, den här kursen räcker gott och väl.

Imon blir de plugg igen, men träning på kvällen iaf så lite kul blir de allt, nu blir de min efterlängtade säng :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback