Nu var jag tillbaka

2010-10-09 @ 19:03:04

Ny blogg och nya möjligheter, kände att de va dags igen. Jag skriver den här bloggen mest för min egen del då jag känner att jag behövers kriva av mig.

Idag var det match mot vindrarp borta som gällde och som vi spelade, vinst med 3-0 :) visserligen hade inte vindrarp så bra lag, men vi var grymma ändå. Faktum är att jag tycker alla gjorde en kanonmatch. Är för en gångs skull nöjd med min egen insats, blocket var riktigt bra idag o anfaller går framåt, totalt 6 poäng gjorde jag, som egentligen inte är en stor siffra men för mig är den stor då det var länge sen det gick så bra poängmässigt.

tenta om en vecka i logistik, men ikväll blir de lugnt, plugget tar vi imorgon. Haha grannen har fest förrästen och barby girl spelas på högsta volym, inte kunde man tro att 18åriga killar lyssnade på sån musik :P


träningen för någon vecka sedan, måste säga att vi är ett underbart lag i år :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback