nu var det dags igen

2010-10-25 @ 21:27:24

mycket har hänt sen sist, o allt kommer inte nämnas här. Två tentor är skrivna, den första kändes gansla bra den andra skit. Vi förlorade mot malmö med 3-1 jag fick spela nästan hela första set men blev sedan utbytt, tråkigt, men sånt ät livet. Nu i helgen var vi i lund och spelade även här blev de förlust, med 3-0, kände att jag spelade hyffast i block och serve, men vad gör det när det är en lagsport, alla måste spela bra.

Läsperiod 2 drog igång idag, matte c+d var först, kommer få räkna i raketfart, c kursen på 3 veckor och d kursen på 4 :S men det ska väl gå.

Tur att jag har så fina vänner som jag har, vad skulle jag göra utan dom och vem skulle då stötta mig när jag behöver.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback